Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

esmaspäev, 10. oktoober 2016

Sügis tuleb!

Hellou!

MIS TEIL SEAL EESTIS TOIMUB?
Lugesin uudistest et tuule tõttu on randadest vesi läinud ja inimesed käivad talvejopedega, et ellu jääda. Samas õnneks pole asi nii hull nagu Miamis. Seal vist lausa orkaan vms. Tunnen kaasa teile, samas olen rahul, et mul siin soe on :D

Oh teate see viimane nädal oli üsna rahulik, kuid samas jube raske. Nimelt kuna ma mainisin, et ma jäin haigeks, siis nii see oligi. Millegi pärast iga uue päeva saabudes tuli midagi uut juurde. Teisipäeval oli ainult kurk valus ja nohu ühe ninasõõrmes. Kolmapäevaks kadus kurguvalu ära aga asemele tuli köha. Kuid päev päevalt läks õnneks asi paremaks. Eesti rohud aitasid. Kohalikud ravimid on jube kallid.

Tänu tõvele väga pidudel ei käinud, sest nohu tõttu oli pea nii umbes, et väga pikalt ei tahtnud püstigi seista. Plaanisime muidugi nädalavahetusel telkima mägedesse minna, aga avastasime et normaalne autorent on lennujaamas, mis on 50 km kaugusel ja jala mägedesse ei lähe. Plaan veel maha maetud ei ole.

Koolis saan õppejõududega juba päris muhedalt läbi ja nad aitavad alati kui vaja on. Samuti hakkan Solidworksiga sõbraks saama, sest pean seda kasutama ka teise õppeaine raames. seega kooli poole pealt hetkel asjad sujuvad. Labori aruanne kusjuures oli mul parim, tunnen uhkelt ennast nüüd ;).

Laupäeval kasutasin ka esimest korda pesumasinat. Selline oldschool pesumasin on. Sain hakkama, kuid olen harjunud vähe uuema poolsega :D. Õhtuks oli tervis juba päris okei ja käisin tuttavate pool nädalat nö kokku võtma. Väikesed joogid, snäkid ja asjalikud vestlused täitsid kogu õhtut. Hoidsin ikkagi tagasi seda joogi asja kuna 100% terve veel ei olnud.

Pühapäeval oli rahvusvaheline üritus, kuid sinna mul jäi minemata. Sinna sisse saamiseks oleks olnud vaja teha oma riigi tunnusroog, aga siit poodidest ma kuskil verivorsti ja mulgikapsast saada ei ole ja no ise ma tegema küll neid ei hakanud. Tegin kodus parem praekartuleid ja õppisin natukene ette ;).

Selle nädalal peaksin laupäeval minema matkama kuhugi loodusesse, kuid veel ei tea kuhu. Seega on mida oodata.

Kusjuures mul hakkab ka siin sügis kohale jõudma. Lilled hakkavad õitsema ja randades hakkavad natsissid õitsema.


Teie olge mõnusad edasi!
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar