Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

teisipäev, 27. detsember 2016

Christmas!

Hellou!

Viimane nädal koolis vastu peetud ja nüüd ainult eksamid järgi.

Ega see viimane nädal miskit huvitavat ei toonud. Loengutes toimus kas eksamiks kordamine või siis veel viimased kontrolltööd. Kätte sain ka esimeste vaheeksamite tulemused. Päris head olid. Mõni oleks võinud natukene paremini minna, kuid ei näe põhjust kurtmiseks.

Kolmapäeval käisime veel viimaste sõpradega, kes siia olid veel jäänud, klubis möllamas. Eks õhtu oli muidugi jube lühike, sest hommikul oli eksam ja selleks õppisin öösel seega suhteliselt väsinud olin ja no pole seda klubis käigu soovi enam nii palju. Käidud küll, aga tuli minna ;).

Nüüdseks oleme ainult mina ja soomlane alles. Okei valetan natukene. Prantsuse poisid on ka kohal, aga nendel on igast tüdrukud ja sõbrad ja tuttavad külas. Ei hakka neid tüütama ja no minu jaoks oleks liiga palju prantsuse keelt ühes ruumis. Niigi pean neid koguaeg korrale kutsuma, et ma ka aru saaks millest jutt käib. Mõni tuleb juba sellel nädalal tagasi ja uue aasta alguses juba kõik teised. Küll me vastu peame.

Aga minu jõulud.

Käisime reedel poes ja varusime külmkapi asju täis nagu ikka kombeks on. Laupäeval kokkasime. Või noh enamuse tegin mina, sest mulle meeldib ja ta pole kõige osavam selles. Kokkuvõttes tegime ahjuliha, juustupastat, puuviljasalatit vahukoorega, šhokolaadikooki, värsket salatit, köögivilju, riisi, kana ja midagi oli kindlasti veel, kuid kes seda mäletab, otsa saab igaljuhul kõik. Siiamaani sööme jääke :D.

Muidu oleme 3 päeva ainult söönud ja filme vaadanud. Usun, et suutsime maksimumi välja võtta. Eat, sleep, chill, repeat, tundub parim jõulu tegevus. Muidugi on meil olemas ka kuusepuu. Leidsime kapist. see on küll valge, mitte päris ja ehteid meil ka pole, kuid ta ajab asja ära. Kuusepuu ikkagi, nende palmide kõraval.

Kinke me jaganud, kuid kuulsin, et jõuluvana oli mind kodus ikkagi külastanud. Mis ta mulle tõi seda ma saan vast alles siis teada kui koju tagasi lähen. Ärev olen igaljuhul. Eks ma muidugi tegin endale väikese jõulukingi ka. Ilma ju ei saa ;).

Muidu olen täielikult puhkuse režiimis ja ei rabele mitte midagi teha. Eks uuel aastal peab uuesti kooli peale mõtlema hakkama. Teha on veel üksjagu, kuid küll tehtud saab. Puhkuma peab ka vahel.




Teiegi puhake ennast välja, et saaks uuele aastale, uue hingamisega vastu  minna.
Kes aga juba igatseb, siis põhimõtteliselt üks kuu on jäänud ja olen kodus tagasi.

Olge mõnusad ja nautige elu!
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar