Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

pühapäev, 23. oktoober 2016

Grillikas

Hallooo!

Nädal oli üsnagi tavaline. Tundides panime lektoritega paika poole kursuse eksamite ajad ja ära jäävate tundide asendused. Samuti tegin palju arvutis skeeme ja 3D jooniseid, selle uue programmiga. Juba saan vaikselt aru mismoodi see toimib, kuid mudelid lähevad aina keerulisemaks ja juhised samamoodi, sest iga nädal saame uue ülesannde ja nii 2-s erinevas aines, seega pean pingutama. Aga ma saan hakkama ja kuna ma olen Erasmus, siis mind aidatakse hea ilmega.

Kusjuures suutsin terve nädala põhimõtteliselt kaine olla. Okey paar õlut sai joodud küll, kuid kanget mitte kordagi. Mis muidugi ei tähenda seda, et ma oleks üritusi vahele jätnud, ei kus sa sellega.

Laupäeval käisime taas seiklemas. Seekord käisin väikeses külas Nicosia ja Larnaca vahel, mida tuntakse Lefkara nime all. Väike küla mägede vahel, mille põhiliseks hooneks on kirik. Selline vanade inimeste külake - vanurid istuvad õues ja räägivad oma vahel juttu. Muidugi ei puudunud sealt ka turistidele mõeldud suveniiri poekesed. Nende põhiliseks teemaks oli hõbedast asjade müümine. Kui õige see hõbe oli seda ma ei oska öelda, kuid tundub, et müük edeneb korralikult. Minu mulje külast on igal juhul hea - sümpaatne ja armas väike küla, mille igal tänaval on 50m tõus ja 50m langus.



Peale seda suundusime mägede vahel olevasse grilli/pikniku alale, kuhu olime kaasa võtnud omad grillid ja kohalikud grilllihad ja grilltooted. Põhiline asi mida meie kutsume grilllihaks on nende jaoks souvlaki. Liha maitsestati sidruni ja soolaga. Miski muu oli veel, kuid selle nime ei mäleta. Toode ise oli hakkliha ürtidega, mis keerati nagu sardell kokku ja sidumiseks kasutati seasoolt. Mõlemad olid mega head. Eriti kui panna see pita vahele koos tomati, kurgi ja väikese kastmega. Minu kui Eestlase jaoks ei olnud asi uus, ning aitasin kuttidel grillida nagu õige mees ikka, kuid naljakas oli vaadata kuidas mõned meist esimest korda liha vardasse ajasid ja ei saanud aru mis toimub. Sain isegi paar nippi kohalikele anda, kuidas head liha grillida ja marineerida ;). Nende jaoks oli muidugi uskumatu see, et nii kui meil lumi minema läheb, puhastame grillid ja hakkame grillima ning teeme seda suvi läbi.

Georgi grillimas

Pühapäeval käisin väikesel koosolekul, mis oli seotud minu kui modelliks olemiseks. Selles kuulete juba uuel nädalal sügavamalt. Uuel nädalal on ka halloween ja plaanis on esimest korda selle tähtpäeva puhul miskit sellega seose selga ajada või siis vähemalt teemas olla.

Nädala jooksul sai ka enda jaoks välja mõeldud järgmine loll, kuid samas minu jaoks tähtis tegevus mida kindlasti tegema peab, kuid see jääb esialgul saladuseks. Küll kunagi teada saate ;).

Nautige sügist, kirkaid värve ning elu.
Olge mõnusad!
Tsauki tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar