Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

esmaspäev, 31. oktoober 2016

Halloween

Muhahaaaa!(Kummituste tere ;) )

Halloweeni nädal nagu nad seda kutsuvad oli üsna huvitav.

Esmaspäev venis nagu mega pikk järjekord migratsiooni ametis. Kes on kunagi endale passi või ID-kaarti teinud see teab millest ma räägin. Igatahes esmaspäeval tegin peale kooli arvutis jälle detaile ja seda lausa kella 7-ni välja. Õhul muidugi filmi vaatama. Seekord vaatasime Pulp Fiction-it. Film tehti 1994. aastal ehk film on sama vana kui mina. Sellet filmist on pärit jube paljud naljad, seega oli hea üle pika aja jälle neid meelde tuletada.


Teisipäev oli siis see tähtis päev kui ma modelliks olema pidin. Kogu fotosessiooni teema oli soovõrdõiguslikkus. Seega kui tavaliselt reklaamides, uudistes jpm kohtades kujutatakse paljaid või vägistada saanud naisi, siis seekord oli asi vastupidine. Mehed olid need kes said tunda koduvägivalda ja paljaid pilte. Päris alasti me muidugi olema ei pidanud. Tehti ka meik ja pidime poseerima nagu naised. Fotograaf oli meiega jube rahul ja kui ta oma konkurssi võidab, siis pildid peaksid lekkima ka Inglismaal avalikusesse. Seega võibolla saan  "kümme korda kuulsamaks" - näidendist "Armastus kolme apelsini vastu". Ma ise pole ühtegi pilti näinud, kuid usun fotograafi. Peale shooti käisime linnas söömas. Kohaks oli Aladdin-i restoran, kus pakuti Indiapärast toitu. Vähemalt nii nad väitsid, sest kui ma tellisin kebabi, siis tulemuseks oli midagi muud. Minu jaoks kebab on liha mis lõigatakse suurest lihatükist. Igaüks peaks teadma mis kebab on. Selle asemel sain ma hoopis praetud hakkliha. No ütleme nii et see liha maitses nagu kodus tehtud kotletid. Viga polnud sellel midagi, kuid ootasin midagi muud. Hiljem astusime ka ühest baarist läbi kus võtsime kerge joogi, et koju reis oleks rõõmsam. Tasu me pildistamise eest ei saanud, vaid saime kolme kuti peale liiter rummi.


Rumm sai pintslisse pandud kolmapäeval, kui toimus esimene halloweeni pidu. Kuna mul selleks ajaks veel kostüümi ei olnud, siis pidusse sai mindud pidulikumalt kui muidu - teksad ja triiksärk, kuid seegi oli smart-casual. Õhtu tegi huvitavaks meie prantslasest sõber kes otsustas, et ostab poest õlivärve, mis on mõeldud lõuendile panekuks. Ühesõnaga kutt tegi omale nö meigi nende värvidega. Asi läks jube ruttu käest ära, sest need värvid on natukene mürgised. Kutt kaua püsti ei püsinud ja õhtu parimaks sõbraks sai tema jaoks wc-pott. Me küll ütlesime talle, et need värvid ei ole hea mõte, kuid tema jaoks meie hoiatused ei toiminud. Teistega käisime klubis möllamas.


Neljapäeval korjasid meid peale ESN tüdrukud ja viisid meid suurde kaubamaija. Koht asub natukene linnast välja, kuid mitte kaugel. Pood kujutab endast poodi kust on võimalik osta kaunistusi, kostüüme ja mänguasju. Jõulu kaunistused olid juba laost välja toodud ja ette poole asetatud. Igatahes ostsime sealt omale kostüümid, meigid ja kõik halloweeniks vajaliku. Kostüümi valik just suurim ei olnud, kuid vähemalt leidus midagigi. Selle tunni aja jooksul mis ma seal olin, umbes 80% inimestest valisid omale vampiiri kostüümi, mis tõttu otsustasin võtta midagi muud kui kõik teised. Valisin omale vangi kostüümi. Ja ideeks oli riietada ennast vangiks kes on just vanglast välja saanud, kuid välja saades sai kohe peksa. Just selle pärast, et muuta asi nö hirmsamaks ja rohkem halloweenimaks.


Reedel käisime mööda riiki natukene tiirutamas jälle. Seekordseks ürituseks oli Timetravel. Meile tutvustati riigi ajalugu ja näidati paari kohta, mis on jube vanad. Esimeseks kohaks oli vanim teada oleva küla asukoht. Majad olid seal tehtud käsitsi ja ajaks oli olevat kiviaeg. Teiseks kohaks oli minu jaoks juba teist korda Amphiteater, kuid seekord oli koos giidiga. Sain asjast palju parema ülevaate kui eelmine kord. Kahjuks koht mida ootasin kõige rohkem, jäi see kord vahele ning põhjuseks oli ajapuudus. Kohaks oleks olnud Apollo tempel. Kahju, kuid mis seal ikka, tuleb ise sinna minna. Viimaseks kohaks oli taas Limassoli sadam, kus on suured luksusjahid otse maja trepi ees. Seal tegime õhtusöögi ja seadsime ennast tagasi koju. Päeva jooksul sai suheldud ka tütarlapsega, kes on siin saarem tegemas oma praktikat Erasmuse kaudu, seega see asi sai ka selgemaks ning tärgatas uue mõtte mu väikeses peas.




Laupäevane päev läks jube ruttu kuna sai tehtud üsnagi palju. Teod olid muidugi seotud enda heaoluga. Sai koristatud, poes käidud, pesu pestud, triigitud ja raamatut suure huviga loetud. Päeva põhiosaks oli suur Halloweeni pidu. Pidu hakkas juba kella 8, seega ettevalmistustega sai varakult alustatud. Teostasin oma kostüümi plaani ja asi kukkus välja nii nagu ma soovisin. Pidu ise oli minu esimene taoline. Peol toimus mänge ja võistlusi. Ja muidugi parima kostüümi valimine. Valituks osutuks suuremat sorti mees, kes oli riietanud ennast litsakaks õeks. Asi nägi jube naljakas välja. Ju ta sellepärast võitiski. Asi läks minu jaoks natukene käest ära kuna joodud sai palju asju segamini - suurim viga mida saab joogiga teha. Seega pühapäev oli taastumise päev.

Esmaspäeval ehk täna on juba uus pidu. Ühel tuttaval on sünnipäev ja korraldab selle puhul majapeo. Mis te arvate mis teemaks on? Õige - Halloween. Seega tuleb uuesti oma kostüüm selga ajada ja sotsiaalne olla. Seekord olen kaine, ausalt. See nädal on eksamite nädal, seega palju on teha ja peab ennast korralikuna hoidma.

Kusjuures meil hakkab loodus siin elama. Vaikselt hakkab looduses nägema rohelist värvi ja paljud lilled, puud ja muud taimed õitsevad.

Teie nautige Halloweeni ja külma ilma, mina naudin teie eest sooja ilma. ;)
Olge mõnusad!
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar