Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

esmaspäev, 12. detsember 2016

First goodbye!!

Hellou!

Nädalake jälle möödas ja toon teieni taaskordse ülevaate. Need nädalad lähevad jube ruttu. Koolis on vaja veel kaks nädalat käia ja natukene rohkem kui kuu aega on mul veel siin jäänud. Eks see aeg juba tuleb jaa millal peab hüvasti jätma hakkama.

Praegu aga aega veel on ja elame päev korraga.

Esmaspäeval käisin sports directis omale kingi vaatmas. Kusjuures leidsin jube hea hinnaga päris uhked käimad. Seal on muidugi mingi suurem ale praegu, sest hakkavad vist uusi tooteid peale tooma või midagi taolist.

Teisipäeval pidime esimese pereliikmega hüvasti jätma. Meie sakslasest tüdruku praktiga aega sai läbi ja ta suundus parematele jahimaadele. Seega käisime väljas istumas ja viimaseid muljeid vahetamas. Kohaks leidsime ühe ateljee kus pakuti koha peal tehtud käsitöö õlut. Proovisin ka ühe. Täitsa hää mekiga oli. Näen ennast sinna poole uuesti jalutamas ja muidgi proovimas. Aga esimene langenu on meil nüüd olemas. Miski pole enam endine :D.

Kolmapäev sai puhatud. Ja neljapäeval sai käidud ESN jõulupeol, kus loositi välja selle semestri Mr. Erasmus. Ja arvake ära kes see oli. No mullegi imestuseks olin selleks mina. Ju ma siis meeldin inimestele, et nad minu poolt hääletasid. Igatahes pidu oli vägev, aga kuna mul oli reede hommikul eksam, siis pidu möödus õllega ja koju sai mindud juba 2 ajal.

Reedene päev, peale kooli, möödus soomlaste juures. Käisime poes ja tegime kooki. Õhtul muidugi pidusse jälle. Taaskord oli jõulupidu kus jagati auhindu, kuid seekord ma ei olnud valitute listiski seega sealt ei võitnud midagi.

Laupäeva veetsin inglaste juures stand-up komöödiat vaadates. Käisime korra poes ka, sest kõht läks tühjaks, aga muidu väga ei liigutanud ennast.

Pühapäeval pool päeva motiveerisin ennast õppima, kuid seda ma ei suutnud. Teise poole päevast veetsin soomlaste juures kuna neile tuli tuttav külla, kes tõi head ja paremat Eestis tuntud kraami. Sain päris oma pätsi musta Eesti Pagari vormileiba. Nii naudin seda praegu ;).


Olge mõnusad ja nautige igat päeva!
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar