Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

teisipäev, 20. detsember 2016

Week before Christmas!

Hellou!

Pff..Mis ma tegin üldse eelmine nädal?

No mis seal ikka. Jube rahulikult läheb see eluke siin. Esmaspäeval sai mitte midagi tehtud.

Kuna Soome poistele tuli tuttav külla, siis teisipäeval käisime Türgi poolel natukene uudistamas, et mida seal pool siis nii huvitavat on. No ütlen ausalt, et väga midagi teistmoodi ei ole välja arvatud hinnad. Need on seal odavamad. Muidugi pidin teiste jaoks üle piiri paar pakki suitsu vedama. Endale ei ostnud midagi.
Õhtul istusime poistega niisama, sest inglased läksid neljapäeval juba koju. Pühadeks ainult, aga siiski oli vaja viimaseid muljeid jagada.

Kolmapäeva veetsin jälle koolis viimaseid kodutöid tehes. Õhtul oli plaanis välja minna, aga no kohe kuidagi ei tahtnud ma vedu võtta ja minu jaoks jäi minemata.

Neljapäev möödus filme vaadates ja lihtsalt vedeledes. Muidugi suutsin oma naabriga tülli minna, sest temale ei sobi kui ma pesen oma pesu kaks korda päevas või, et ma kasutan enda pesemiseks sooja vett. Ega mina ennast nii kohelda ei lasknud ja seisin enda eest. Jube naljaks tundub see olukord mulle. Kutt veel ütles, et ta on kaks aastat siin elanud, kuid sellist asja pole ennem juhtunud. No kahju sellest, et teised lasid endale pähe istuda.

Reedene koolipäev venis jube kaua. No ma kohe ei tea mis selle põhjuseks oli. Ei tahtnud lihtsalt läbi saada. Lõpuks ikkagi sai läbi ja siis sai koju magama mindud. Õhtul muidugi käisime järele jäänud hingedega klubis möllamas. Kuigi ega väga meelt mööda see asi kokkuvõttes ei olnud. Tahtsime minna popimasse klubisse selles linnas. Olime nimekirjas ja puha, kuid sisse meid ei lastud. No mis seal ikka, läksime siis järgmisesse. Seal, aga DJ lasi mingit jama ja minu jaoks lõppes pidu üsna varakult. Kusagil 2 paiku seadsin sammud juba kodu poole.

Laupäeval ei läinud väga toastki välja, seega sellest ei ole mõtet rääkida.

Pühapäev käisin prantslastega suures kaubanduskeskuses. Neil oli vaja jõulukinke osta. Tegin muidugi vale valiku, sest neile väga palju inglise keeles rääkida ei meeldi, seega nägin üsna palju vaeva, et neile meelde tuletada, et ma ka kaasas olen ja ei saa midagi aru millest nad räägivad. Saime muidugi hakkama ja päris tore oli.

Ega muidu elu on ilus. Natukene rööpast maas olen, aga eks see viimane nädal kooli on ees ja peale seda on juba jälle tore elu.

Teie aga olge mõnusad edasi.
Häid Jõule Kõigile!
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar