Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

teisipäev, 24. jaanuar 2017

Final countdown!

Hellouu!

Ohh teate, kahju hakkab juba. Paljud juba lähevad koju. Tuletab meelde, et ka minagi pean koju minema varsti.

Aga eelviimane nädal oli üks päris huvitav üle pika aja.

Ausalt öeldes nädala algus oli jube aeglane. Kuni kolmapäevani. Kolmapäeval käisime soomlastega linna peale igast nänni ostmas neile. Või noh nad ostsid igasuguseid suveniire ja asju. Külastasime ka Türgi poolt jälle, sest seal ju odavam kaup. Põhimõtteliselt veetsime terve päeva linna peal. Sõime gruusia köögis ja nautisime kohalikku muusikat.

Õhtul oli selline viimane suurem pidu muidugi vaja maha pidada, sest kõik olid veel koos. Alustasime muidugi Erasmuse majas ja liikusime siis kluppi. Ütlen ausalt, et tantsida ma ei viitsinud. Ma istusin väljas ja ajasin inimestega juttu, kuid ei nurise. Jutud olid head ja palju ägedat juhtus ka väljaspool klubi.

Neljapäeva veetsin soomlaste juures pohmakat ravides. Vahtisime filme ja tellisime süüa. Eks ma mingi kell läksin koju ka, sest õppida oli vaja. No eks ta sinna 9 paiku õhtul jäi, see koju minek. Natukene sai õpitud ja siis juba tuttu ära. Hommikul oli eksamile vaja minna.

Reede hommikul oli eksam ja kohe peale seda jooksin inglastega tattoo salongi, ühel neist oli vaja tattoo teha, seega läksin hoidsin kätt. Peale seda liikusime nende juurde ja vahtisime filme. Ja no läksin sama aja paiku koju kui eelmine päev, sest taaskord oli vaja õppida järgmise päeva hommikuseks eksamiks.

Eksamitest siis natukene. Nende süsteem on vähe imelik ja esimene kord olin täiesti eksinud. Nende eksamid põhinevad vaheeksamitel ja projektidel, seega eraldi midagi juurde väga pole vaja õppida. Eksami korraldus on ka imelik, nimelt ühes ja samas klassis on 4 erineva ala eksamit, kuid klassid on väikesed, seega sama ala inimesed olid erinevates klassides. Kõige imelikum on see, et mind pandi kindlasse kohta istuma ja kontrolliti kas ma olen ikka mina. Oma õppejõudu ka muidugi näha polnud, vaid mingid muud tegelased valvasid meid. No ma arvan et parim viis kuidas asjast aru saada on kui kujutate ette mismoodi toimus gümnaasiumi lõpueksamid. Natukene erinev sellest kuidas toimuvad eksamid mul kodukoolis.

Igatahes. Peale laupäevast eksamit läksin soomlaste juurde ja aitasin neil nende korterit koristada. No nii igavusest. Kuna see oli nende viimane päev siin, siis veetsime ülejäänud päeva koos, niisama chillides, süües ja kogu perioodi meenutades.

Pühapäeva veetsin inglaste juures chillides ja natukene arutledes, mis hakkab saama siis kui ma Inglismaale lähen.

Nüüd veel viimased päevad natukene õppimist ja projektide tegemist, sest neljapäeval on viimane eksam ja peale seda paari päeva pärast juba kodu poole teele. Eks võib juba tunde lugema hakkata, millal koju lendan. Ütlen ausalt - tahaks koju küll juba ;).


Teie aga olge mõnusad ja eks varsti juba kohtume.
Nautige!
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar