Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

esmaspäev, 30. jaanuar 2017

Last week and HOME!

Hellou!

Viimane nädal saarel oli isegi päris huvitav.

Ütleme nii, et viimasel nädala eesmärk oli inimestega veel muljeid jagada, mõned plaanid paika panna ja lihtsalt koos viimaseid hetki nautida. Ja muidugi ei saa mainimata jätta koju minekut.

Esmaspäev chillisin inglastega. Käisime linnas ja pärast istusime niisama ja vahtisime filme. Teisipäev istusin jälle koolis ja viimistlesin viimast projekti. Sinna see päev läks. Valmis sain, kuid ütlen ausalt, et lihtne see ei olnud.

Kolmapäev istusin pool päeva voodis ja teise päeva inglaste pool. Ajasime juttu ja tegime veidike plaane selleks ajaks kui sinna maale neile külla lendan. Ja no õhtul oli vaja õppida, sest neljapäeval oli eksam vaja ära viimistleda. No selleks hakkasin õppima kusagil 11 õhtul ja ööuneks jäi paar tundi. Ega selles on süüdi natukene ka see, et kõht oli natukene korrast ära ja tuli poti peal päris palju käia.

Neljapäev käisin hommikul eksamil ja peale seda vajusin kodus otse voodisse ja magsin ligi 7 tundi. Peale seda tahtis mu kohalik buddy veel viimased õlled teha ja seda me ka tegime. Läksime istusime baari maha ja jutustasime. Tal tulid muud sõpsid ka sinna ja nii jätkus juttu kauemaks.

Reede hommikul läksime inglastega Ayia Napa-sse, et külastada ülemaailmset ketti nimega
Hard Rock Cafe. Kuna jõudsime linna kusagil 10 paiku, aga see avati 12, siis meil oli aega ringi vaadata. Ütlen ausalt, et väga palju midagi teha polnud, sest see linn on täielik turisti linna ja seda ainult suve perioodil. Ainukesed inimesed kes liikusid oli ehitajad ja mõned söögikoha/baari töötajad ja muidugi teised hullud turistid. Me istusime ka baari maha ja nautisime viimaseid hetki koos.

Hard Rockist ostsin omale t-särgi, mis sai emale kingituseks. Nautisin oma ribi ja jooki selle eest topelt. Üleüldse olin oma esimese Hard Rocki Cafe külastusega rahul ja näen ennast teisigi külastamas. See eeldab muidugi reisimist teistesse riikidesse, kuid just see annab põhjust reisimiseks.
Õhtul istusime kuttidega ja jätsime hüvasti. No mis hüvasti - näeme ju juba 3 nädala pärast ;).

Laupäeval koristasin oma korterit ja pakkisin asju. Jätsin veel viimaste inimestega hüvasti ja nautisin viimaseid hetki saarel.

Pühapäev oli siis see tähtis päev kui liikusin koju. Hommikul 6 olin juba üleval ja kell 8 andsin oma korteri ära ja istusin bussi peale. Buss sõitis otse lennujaama, seega väga seigelda polnud vaja. Esimene lend oli Küproselt Riiga. Lend ise oli suurema lennukiga, mis oli ainult veerand välja müüdud, mis andis mulle palju ruumi laiutamiseks. Seega nelja tunnine lend läks üsnagi hästi. Parim hetk lennu juures oli Riia kohale jõudes, kui oli vaja pilvepiirist allapoole minna. Hetke ise on raske seletada, kuid olukord nägi välja nii. Olime täpselt pilvede kohal, kuid lennukil oli vaja pöörata, mis tähendas seda, et üks pool lennukist oli pilvede sees ja teine pool pilvedest väljas. Ühel pool oli sitt ilm, kuid teisel pool paistis päike. Jube äge olukord.

Riias lugesin ootamise ajal raamatut ja koju lendasin juba propeller lennukiga, mis kestis 40 minutit ja istusin avariiukse kõrval, seega jalaruumi mega palju jälle ;). Lennud läksid hästi ja olen tervelt kodus.

Viimane nädal möödus jube kiirelt ja ei suuda uskuda, et juba kodus olen.

Üleüldiselt jäin reisiga rahule ja eks ma varsti teen suurema kokkuvõtte ka, seega jääge ootama. Samas ei garanteeri et teen ;).

Seni aga olge mõnusad ja naerge rohkem ;)