Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

kolmapäev, 18. jaanuar 2017

First exams!

Hellou!

Tean, et olen sellel nädalal natukene hiljaks jäänud, kuid ütlen ausalt, et unustasin täiesti ära kirjutada.

Mis uhket ma siis tegin sellel esimesel sessi nädalal. No mis ma muud ikka tegin kui passisin lage enamus ajast. Põhjus oli väga lihtne: kuna minul oli ainult üks eksam, sest üks lükati viimasel hetkel järgmisesse nädalasse, ja teised tuupisid enda omadeks, siis mul muud väga üle ei jäänud.

Muidugi otsisin üles oma muud tuttavad ja chillisin natukene nendega, kuid ka mitte väga palju.

Laupäeval käisime soomlastega Mall-is jälle, kuid seekord oli missiooniks kinno minna. Seda me ka tegime ja kuna teised filmid mis seal näidati, olid juba nähtud, läksime vaatama kogupere filmi (Sing). Ei viga polnud sellel midagi, isegi päris äge oli vaadata kuidas loomad laulavad. Nad isegi valisid üsna head lood sinna filmi. Muidu muu valik oli jube nadi selles kinos. Üle üldse selle linna ajaveetmis kohad on jube nadid. Eks nad sellepärast koguaeg kohvikus istuvadki.


Ja no sellel nädalal on siis kaks eksamit. Reede ja laupäeva hommikul. Kolmapäeval lähme pidusse jälle, seega eks näha ole kuidas reedene läheb. Ei see ei ole midagi rasket. Eksam on koos materjaliga, kuid korra peaks üle küll vaatama. Aga ma ei näe põhjust muretsemiseks.

Ega midagi põnevamat polegi teile jutustada. Eks mul siin veel peaaegu kaks nädalat ainult jäänud. Siis tulen koju ja eks ma pajatan teile igast lugusid.

Seni aga olge mõnnad, naeratage rohkem ja tundke elust rõõmu!

Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar