Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

kolmapäev, 7. september 2016

Enne minekut

Welcome!

Kuna plaanis on tuua teieni kogu oma seiklus, siis iga seiklus saab kuskilt alguse, sellel on seiklus ise ja ka elu peale seiklust. Täna siis jutustan teile natukene seikluse eelset ;)

Praeguseks hetkeks on mul kogu see seikluse probleemide jama paika pandud. Viimased asjad muidugi on vaja teha, kuid need on pisikesed asjad nt. poest mingid riided või siis pastakad jne. Ütleme nii, et ma olen terve suve selle jamaga möllanud. Okey ma valetaks kui ma ütleks, et iga päev ja nii terve suvi. Pigem oli see nii, et korra nädalas sai pead valutatud küll, kuid vähemalt on see ülla eesmärgi nimel, seega ma ei kurtnud. Algas asi siis suve alguses või noh mais :D - suhteliselt suvi juba. Kui mõtlete, et mis seal ikka teha on, siis see nii lihtne tegelikult ei ole. Jube palju on paberimajandust - taotlus taotluse järel. Saadan ühe taotluse ära, lootes et nii on ja jääb, tuleb teine kohe asemele. Kõik need on selle jaoks, et ma õppida saaks seal. Kõige hullem oli õppeainete paika panek, sest meie õppetooli hoidjale kohe üldse ei sobinud see, et ma sinna lähen ja seal õppima tahan hakata. Lõpp kokkuvõttes paar ainet jäigi deklareerimata/asendamata. Minu õnneks on õppejõud vägagi mõistvad inimesed ja sain nendega kokkuleppele järelvastamisete osas.

Teiseks peavaluks oli rahaline toetus. Ei hakka uuesti kordama oma juttu, asi oli samamoodi - taotlus taotluse otsa.

Kolmandaks ja kõige suuremaks peavaluks oli majutus. Mina ise lootsin, et lähen kohalikku ühikasse, saan omale mingi tüübi kõrvale ja asi paigas, kuid kus sa sellega. Tuleb välja, et Küprosel ei ole sellist asja nagu Residence Hall-i. Mulle küll pakuti kooli poolt mingeid kortereid/tube/ruume, kuid no need olid kas alla poole arvestust elamise koha pealt või oli nende hind liiga kõrgeks aetud, et peaksin kogu oma reisi aja kiirnuudleid sööma :). Tuulasin ma siis päevast päeva kohalikku kinnisvara turgu, lootes midagi mõistlikkumat leida. Saatsin ka palju kirju laiali, kuid jube uskumatu on see, et ma pole siiamaani ühtegi kirja vastu saanud. Mul ei ole õrna aimugi miks mulle ei vastatud. Võibolla sellepärast, et teisest riigist. Tõesti ei oska öelda. Kirjutasin uuesti kohalikku kooli murega, et kas ma pean kuuse all magama? Nemad saatsid mulle lõpuks ühe korraliku pakkumise millest kinni haarasin. Esiteks rent oli hea hinnaga. Teiseks on see põhimõtteliselt kooli kõrval, kuskil 2-3 min kaugusel. Ja kolmandaks seal on olemas internet, et ma saaksin teiega jagada oma seiklust ;).

Nagu ma ennist ütlesin, siis nüüdseks on asjad paigas (loodan, et nüüd midagi ära ei sõnu). Ja juba kolmapäeval peab lennuki peale istuma ja see seiklus algabki. Ma tõesti ei oska midagi sellelt oodata. Ühte ma muidugi tean ja see on see, et mul saab seal kindlasti äge olema. Ahjaa peaagu oleks meelest läinud teile öelda: mul on juba esimene pidu paika pandud seal ja selleks on boatparty, mis toimub 2 päeva peale mu kohalejõudmist. Sellegi toon teieni, seega olge valvsad ;)

Stay tuned ja nautige elu!
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar