Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

esmaspäev, 14. november 2016

1/2

Bonjour!

Nädal ise oli üsna igav. Väljas ei käinud, sest ära tuli teha 5 eksamit. Õhtud möödusid õppides ja päevad koolis.

Eksamid, sisetunde järgi, läksid selliselt keskmiselt. Ehk läbi saan kindlasti, aga ei saa seda hinnet/tulemust mida ma oodanud oleks. Sest küsimused nagu ikka on nipiga mida ennem ei mainita. Eks see ole õppejõududel igal pool kombeks.

Reedel käisime jälle klubis, sest eksamite lõppu tuli ju kuidagi tähistada. Kusjuures klubis oli DJ-ks Black Eyed Peas-i DJ. Nii vähemalt mainiti. Natukene oli seda ka kuulda, aga seda oleks võinud iga DJ teha, seega ma ei oska kindlat arvamust öelda, kas ta tõesti oli seal või see oli kuulujutt. Igal juhul sai eksamid selja taha jäetud. Vähemalt minu jaoks. Sest ma olen suhteliselt ainuke kellel kõik eksamid läbi on, kuid teised peavad õppima. Selle tulemusena üritan siin inimesi motiveerida midagi tegema, et ma ei peaks üksi igavlema.


Tänaseks olen siin saare peal olnud juba 2 kuud. Imelised kaks kuud on olnud. Uued avastused, tutvused kellega oleme suveks juba plaane paika pannud ja palju muud. Natukene halb on mõelda, et ümmarguselt kaks kuud on ainult veel jäänud. Samas on nii palju mõtteid mida veel teha tahaks.

Ega mul miskit muud pinevat polegi teile pajatada. See nädal on juba palju lõdvem olek ja nädalavahetusel lähen kahe päevasele tripile mägedesse. Loodan sealt saada häid pilte ja lugusid, mida teiega jagada.

Kui miskit huvitab, siis olen alati avatud küsimustele. Küsige julgelt.

Nautige talve, sest kuulsin et teil läheb jälle soojaks.
Olge mõnusad ja pidage meeles: "Elu on seiklus!"
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar