Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

esmaspäev, 28. november 2016

Week of Hell!

Hellou!

Ega mul oma nädalast midagi huvitavat rääkida ei ole, sest mitte midagi märkimisväärset ei juhtunud. Ainuke asi mis oli natukene huvitav oli see, et ma olin hulluks minemise ääre peal.

Ütleme nii et esmaspäeval alustasin oma projektiga mis oli vaja reedeks valmis saada. Projekt ise kujutas endast käigukasti loomist. Selleks anti mulle paar arvu ja pidin ise kõik tugevused võllidele ja hammasratastele arvutama. Igasugused jõud ja kiirused. Lõppkokkuvõttes pidin sellest tegema ka 3D mudeli ehk kõik jupid tuli ise valmis meisterdada. Arvutis muidugi, kuid nii lihtne see ei olnud. Seega selleks, et reedeks valmis jõuda tuli teha jube pikki päevi. Ütlen ausalt: veetsin 3 päeva ainult koolis. Teisipäev, kolmapäev ja neljapäev veetsin 13h koolis ja kodus sai käidud ainult magamas. Loengud koos õppimisega segamini. Valmis ma ta lõpuks sain, kuid hulluks olin vahepeal minemas küll.

Kuna reedel sai jälle tähistatud nädala lõppu, siis laupäeval sai puhatud ja õhtul vaatasime kuttidega filme ja rääkisime juttu.

Pühapäeval ei läinud põhimõtteliselt toastki välja. Tean, et see jube laisk, kuid oli vaja uueks nädalaks jõudu koguda.

Selline igav nädal see oli. Loodan uuest nädalast vähem õppimist ja rohkem seiklusi.

Kes juba igatseb siis mul on ainult kusagil 60+ päeva veel jäänud seega palju enam kahjuks pole :(.

Olge mõnusad ja nautige igat uut päeva.
Adios!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar