Elu on seiklus! Elu on nautimiseks!

teisipäev, 22. november 2016

Mountain Trip

Hola amigos!

Nagu kõik teavad, siis käes on juba November, mis hakkab tegelikult juba lõppema, seega pange valmis, sest varsti hakkavad päkapikud piiluma kui head lapsed te olete. Samalajal on see kuu mõeldud meestele ja just võitluseks vähi vastu ja selle teadlikkuse levitamiseks. Kutsutakse seda No-Shave November. Asi käib nii, et mehed "unustavad" 30 päeva habeme ajamata ja annetavad kuu lõpus oma karvad neile, kes seda vajavad. Samuti kutsutakse seda ka Movember, seda just sellepärast, et paljud ei taha annetada oma karvu, kuid asjast tahavad osa ikka võtta ja kasvatavad ainult vuntse. Pean tunnistama, et minagi võtan asjast osa ;). Hoidke teiegi vähi teadlikkus üleval ja levitage seda.

Tuleme nüüd teema juurde tagasi ja räägime minust. Vahest meeldib mulle ka endast rääkida. Aga ega ma nüüd detailidesse laskuma ei hakka, vaid pajatan loo oma nädalast.

Esmaspäeval käisin väljas söömas ühe sõbraga, sest kõik teised õppisid oma eksamiteks. Teisipäeval õppisin ise ja kolmapäeval käisime väljas.

Kolmapäeval oli ühes klubis teemaks Tomorrowland. Kuna ma ei ole seal kunagi käinud, siis mul mingit ettekujutst asjast ei olnud. Tegime kergemad joogid ja suundusime peole. Seekord ainult poistega, sest naised pidid jälle õppima. Lahjad :D. Igatahes kohale jõudes tundus asi päris hea, sest rahvast natukene ikka oli. Sisse minnes sain aru, et pidu on hea, sest DJ mängis jube head muusikat. Tõmbas rahva ilusti käima ja mina tantsisin kui segane. Halb asi oli aga see et pidu sai jube vara otsa. Kusagil 3 paiku pandi pillid kotti ja mindi koju. Mis seal ikka. Läksime ka koju. Teel koju nägime midagi mida iga päev ei näe. Üks vanem paar tegi seda, suurte inimeste asja, keset kõnniteed, arvates, et autod varjavad neid, kuid kahjuks mitte. Inimesed on ikka imelikud olevused. Selline tore lugu siis kolmapäevast.

Neljapäeva võtsin puhkuseks ja vaatasin paar head filmi ära: "Snowden", "War Dogs", "Mechanic", "Lights out" jne. Kuna kooli polnud, siis sai mõnuleda terve päeva.

Reedel väljas ei käinud, kuid sai Erasmuse pundiga Bailat mängitud ja niisama juttu puhutud. Kuna järgmisel päeval oli vaja matkama minna, siis sai kahe õllega hakkama.

Laupäeval siis startisime oma kahe päevasele mägede tripile. Esialgu sõitsime kohe metsa ära ja matkasime mööda jõge mäest alla, et näha koske. No kosest oli asi kaugel, lihtsalt väike langus millest väikene nire alla voolas. Isegi meie väike Jägala on 10 korda suurem ja vingem. Aga mis seal ikka kurta, nad on selle üle uhked. Just nagu meie oleme oma ainsa künka - Munamäe üle.

Järgmiseks läksime kohalikku külla lõunat pidama. Küla asus mägede vahel ja vaade oli päris rahulik, sest ümberringi valitses vaikus. Peale lõunat seadsime suuna veinimõisa poole. Seal saime natukene aimu kuidas veine tehakse ning kuidas neid töödeltakse. Samuti saime proovida ka nelja erinevat veini ja ühte portveini. Ise olen pigem portveini armastaja seega see oli minu maitsemeeltele parim. Saime kahte valget ja kahte punast lisaks portveinile, proovida.

Liikusime oma majutusse, mis asus mäe otsas ja selleks, et parklast majani jõuda tuli 100m puhast, peaaegu 45 kraadist, tõusu võtta, mis sisaldas endas palju treppe. Maja ise oli hubane - kaks korrust, 3 magamistuba, köök, 2 pesuruumi ja mõeldud 5-le inimesele. Vaade verandalt oli vapustav, vähemalt nii palju kui puude vahelt näha oli. Kui olime pesus käinud ja ennast üles löönud, viidi meid restorani sööma, kus saime proovida 5-6 erinevat taldrikut kohalike hõrgutistega. Söök oli hea ja nauditav. Kõht täis suundusime elukohta tagasi ja valmistusime peoks. Kuna meie seltskonnast oli kohal ainult 3 osavõtjat, siis meie majas oli ka kaks uut liiget, kes üritasid meiega sammu pidada, kuid nende kahjuks lõppes nende pidu jube varakult ja nad tundsid seda pidu ka terve järgmise päeva. Mis minusse puutub, siis mina olin jube vormis, joogid olid head, kuid pidu natukene igav, sest keegi ei tahtnud väga tantsida. Hommikul tundsin ennast mega hästi, võrreldes uute elanikega. Kõht oli ainult mega tühi :D. Ega me niisama ei ole Top5 alkoholi riik maailmas. Meiega peab jõudu olema pidutseda. Igatahes esimene päev oli super.

Pühapäeval avastasime vana kaevandust, millest pool oli botaanikaaed. Kuna see aed asus kaevanduse tipus siis vaade oli taaskord mega. Taimede kohta seda väga öelda ei saa, sest need olid natukene nirud. Eks see kliimast tulene, sest meie oma on ikka lopsakas ja roheline. Kaevandust lähemalt ei näinud kuna see oli kinni pandud. Just turvalisuse eesmärgil. Samas pajatati meile selle ajaloost pisut küll. Teadmistest tulvil liikusime taaskord ühte külla, kus tehti meile tuur ja näidati tähtsamad kohad ära. See küla on noorte seas kuulus, sest sinna kogunevad noored puhkama. Lõuna veetsime jälle seal ja kuna viimane üritus jäeti ära, siirdusime peale lõunat juba kodu poole tagasi. Seega teine päev oli natukene pettumus.

Vaade kaevanduse tipust
 Botaanikaaed
Kirik kus tehti oliiviõli

Kokkuvõttes oli trip huvitav ja asjalik. Sai jälle midagi uut nähtud ja kogetud.

Vot tak, selline see nädalake jälle oli. Eks ole näha mis uuel nädalal mulle varuks on.
Teie aga olge mõnusad ja nautige elu!